Incident2018-10-29T09:26:04+00:00

SecureRespond Incident

Elk IT-incident kan kostbaar zijn, met name het opschonen na beveiligingsincidenten. Terwijl uw IT-team hard werkt om de essentiële bedrijfsservices weer online te krijgen, zet SecureLink SecureRespond al zijn beveiligingskennis en hardware en technische ervaring in om de bedreigingen voor uw netwerk, reputatie en bedrijf in te dammen. Een speciaal SecureRespond-team werkt samen met uw IT-team aan het identificeren, elimineren en herstellen van de beveiligingsincidenten.

De SecureRespond Incident service van SecureLink heeft drie verschillende opties.

  • Retainer – Premium
    • Ons Premium IR Retainer-abonnement met SLA’s voor snel incidentenbeheer op afstand en op locatie.
  • Retainer – Standaard
    • Het IR Retainer-abonnement werkt alleen op afstand en is bedoeld voor het mkb. De dienst kan een eerste reactie bieden op basis van een SLA die u helpt te voldoen aan de vereisten van de GDPR voor het melden van lekken.
  • Emergency
    • Een optie voor respons bij incidenten, niet op basis van een abonnement.

Voordelen

  • Uitgebreid pan-Europees team.

  • Responsmedewerkers met uitgebreide ervaring op het gebied van complex IT-onderzoek.

  • Uitwisseling van informatie en middelen met het SecureLink Cyber Defense Center (CDC).

  • Krachtige mogelijkheden en hulpmiddelen gericht op het inperken van lekken.

  • Kwalificaties conform industriële normen, inclusief SANS-gecertificeerde responsmedewerkers.

SecureLink Netherlands